Utrensning fortsätter!

2009-04-16 @ 22:31:00 / Fashionista / Direktlänk
Jag håller på för fullt att rannsaka mig själv och börjar rensa ut i garderoben. Det låter som en mycket enkel uppgift men för de som känner mig, vet att detta är ett projekt, som att göra sig av med hundvalpar kanske?!

För att jag ska göra mig av med allt skräp och kläder jag inte använder så har jag kommit på att det funkar ganska bra ifall jag kan ha kvar dom på foto som minne så våra barn en vacker dag kan se vilka tokiga kläder deras mamma hade på sig!

Håll i er, det kommer att bli pinsamt för vissa saker har jag inget försvar till varför de är i min garderob, men va fan, det är bara att tuta och köra.

Ps: Iphonen är döpt. Namn: Buddah!

Ifall Mini och jag någon gång skaffar hund så ska det vara en mops som kommer att döpas till Buddah, coolt men sålänge får Iphonen heta det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser