Telefon, telefon, telefon och mera telefon!

2009-04-22 @ 22:52:46 / Dear Diary / Direktlänk
Oj! Idag har jag inte hunnit med någinting alls känns det som för jag har sutit i telefon hela dagen!

Men det har varit trevligt, först pratade jag med Lajna och sedan med Christian som ska fota bröllopet.

Efter jobbet kom Andreas hit och hjälpte Mini med rivningen av rucklet och jag hade Micke här på en kopp kaffe, inte en dag försent!

Nu är det nani nani och imorgon har jag arbete att ta igen för de senaste 2 dagarna! Suck men vad ska man göra?!

Inga foton och inget kul att bidra med ikväll!!!

LÖV YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser