Stor Utrensning Hos Farmor.

2009-04-02 @ 20:01:28 / Dear Diary / Direktlänk
Ok så jag hade nästan hela dan planerad när pappa ringer och frågar om jag kan komma och hjälpa till hos farmor. Hon har flyttat från sin lägenhet till ett boende så jag har varit där hela dan och rensat som tusan.

Kom att tänka på hur konstigt det är att gamla människor samlar på sig saker under hela sitt liv och sedan kommer barnen (och barnbarnen i detta fallet) och rensar ut allt, slänger det som ingen vill ha och ger bort annat. 

Detta fick mig att känna att jag inte vill samla på mig massor av "skräp" som mina barn sedan kommer att kasta utan jag vill hinna rensa upp själv innan jag dör eller måste hamna på hem.

En bra sak är att jag fann ett riktigt partyfynd... här nedan demonstrerat av Mini, visst är han söt?!

En dålig sak var att jag hann inte ringa Lajna men jag hoppas att jag får tag på henne imorgon istället ;)

                                               

Kommentarer
Junior

HAHAHA verkligen lika söt som vanligt ;)

2009-04-02 @ 20:26:09
Fanny

SV: Ja det är verkligen hur gott som helst! :)

2009-04-03 @ 19:19:38
URL: http://fannystaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser