Ok åter tillbaka i Malmö!

2009-04-28 @ 23:08:04 / Fashionista / Direktlänk
F*n... det räcker att man är borta en dag och sedan är det kaos.
Imorgon är jag troligtvis borta vid rucklet på dan och hjälper till med rivningen (se framför er... Annika med en slägga) nej skämt åsido, jag ska vara där och hjälpa till att plocka papper för tydligen så använde man det som isolering förr.

Malmö!

Det var superkul och jag blev så himla motiverad till att fortsätta med massutrensningen av garderoben för att göra plats åt alla nya läckerheter som fanns i alla butiker....

Jag köpte bröllopsskor! Dessa kommer jag att lägga ut bilder på under kategorin bröllop (hålla en organiserad blogg) men jag köpte 2 toppar och ett par supersöta skor till. Eller ja, mamma köpte lite saker till mig!

Innan jag visar skorna som jag köpte så måste jag bara visa ett par som jag provade...









Har ni någongång skådat sådana skönheter???

Jag köpte inte dom på grund av 2 anledningar

1) Pengar - dessa var inte gratis!
2) Klacken är så pass hög så jag blir längre än Mini och det är sällan jag hade haft tillfälle att ha dom på mig men fy fan va snygga de var!

Inne på triangeln på Whoops provade jag denna kreation ala Beckham.



Inte min stil alls men det var en sådan måste prova grej!

Mamma köpte dessa supersexiga pumps som hon har lovat att jag får låna när jag vill!

Kommentarer
Junior

men gud va fina skor...me löööööööööv...fråga din mamma om jag oxå får låna dom skorna..helt undrbara...

2009-04-28 @ 23:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser