Malmö Hela Dagen!

2009-04-27 @ 22:12:22 / Dear Diary / Direktlänk
Idag har Liza, Lizas mamma, mamma och jag varit i Malmö hela dagen. Vi hade superkul men attans vad jag ligger efter med allt jobb nu.
Jag hade inte räknat med att det skulle ta hela dagen.

Har handlat lite, bilder kommer imorgon för jag har verkligen inte tid att sitta med bloggen nu...

Schemat för imorgon är fullspäckat:

* Skicka ca 20 paket som ska plockas och packas först.
* Skicka ut vinnarmail till de som har vunnit auktioner ikväll.
* Förbereda för de auktioner som ska startas imorgon.
* Köpa kuvert till de inbjudningskort som ska skickas.
* Förbereda vad vi ska säga till bröllopsfotografen (han kommer 16.00. imorgon).
* Ringa Atelje MB och boka samt boka av tider.
* Ringa Stoby Måleri gällande vår nya dusch som verkar läcka, samt att vi ska ha pengar tillbaka.
* Förbereda alla papper till deklarationen.
* Åka till rucklet och träffa en snubbe som ska förklara vad som kan slängas var.
* Göra färdigt alla inbjudningskort samt skicka de som ska skickas.

Ja... och jag har säkert glömt massor och jag vill hinna blogga också ju :)

Inbjudningskorten har blivit fel (återigen) så det krävs ett helt blogginlägg bara om det!!!

Ok nu ska jag fortsätta lite till med inbjudningskorten och sedan är det nani nani!

Kommentarer
Lajna

Nä.. blev de fel igen? Är de nötter på tryckeriet eller?? Jag hade fan krävt kompensation! Ngn jävla måtta får det väl ändå vara?!

2009-04-27 @ 23:05:23
URL: http://lajna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser