En mycket bra dag!

2009-04-01 @ 14:10:30 / Dear Diary / Direktlänk

Ok så jag har snackat med Junior 2 dagar i rad och det känns bra som tusan... jag saknar henne som fan.

Hon flyttade till Stockholm och lever höjdarliv där (allt i Stockholm är höjdarliv jämfört med Åhus) nej skämt åsido men hon bor där och jag bor här så vi ses typ aldrig och vi har inte varit alltför flitiga med att ringa varandra heller.

Vi får nog skärpa till oss och höras oftare tycker jag nog!

Miss You Junior!

En annan superbra sak är att jag fick min slutlön på 11000, helt oväntat... jag trodde att jag fått vad jag skulle från mitt förra jobb så jag är GLAD idag!



Junior och Jag "posar" 2008 - en vanlig syn när vi festar ihop! 

Kommentarer
Lajna

Tjo babe!! :D

Du går bara in på http://www.bloglovin.com/

registrerar ett konto. Om du vill ha med din blogg där så får du följa instruktionerna. Dvs: du tar koden de ger dig och klistrar in det i ett blogginlägg och sen söker du upp den på bloglovin och klickar att den är din. Så tar det en stund innan de verifierat att den är din :)



Vill du följa min så kan du söka upp den, klicka bara på sök och skriv in lajna så kommer jag en bit ner där (det finns fasligt många copycats som snott lajna där ute).



massa kärlek!

2009-04-01 @ 17:01:30
URL: http://www.lajna.se/?p=19
Lajna

ps, du är inne på msn lite för sällan :P

Jag är förresten hemma hela dagen imorgon fran till 18 om du vill slå en pling!

2009-04-01 @ 17:04:30
URL: http://www.lajna.se/?p=19
Junior

Hahaha vilka fina bilder på oss...klassiker =)





Miss you too

2009-04-01 @ 17:07:36
Junior

och jag håller med dej ,vi måste skärpa oss ordentligt



pöss pöss

2009-04-01 @ 17:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser