Känner mig lite elak mot Cirkus Olympia!

2009-04-05 @ 18:09:04 / Dear Diary / Direktlänk
Ok så när man går på Cirkus i Kristianstad så förväntar man sig inte allför hög kvalitiet på Cirkus men stackars Olympia började inte showen bra... så enkelt är det!



Jag fotade kamelerna men alla bilder blev helt prickiga för att det var så dammigt inne i tältet så det är inget att visa.
Vissa saker såg bara oerhört smärtsamma ut och även om det var ganska så fräckt att se så flöt det  inte på som det borde (enligt mig) utan det såg jobbigt ut...



Även på dessa bilder kan man se att kameran fångat upp dammet också!



Jag har inget minne av att man brukar ha katter med på cirkus men jag har visst fel för det fanns med och de gjorde sina trix för godis!



Katta med kidsen... världens sötaste och snällaste barn!




Självklart var Raffe med också!

Jo... Cirkusen var faktiskt lite B. Det betyder inte alls att de som arbetar på cirkusen inte gjorde sitt bästa men djuren kanske var lite trötta och dästa.

Men visst snart kommer nästa inlägg och där kommer de roliga och bra delarna som faktiskt imponerade så det var inte kasst rakt av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser