Idag, hittills har jag...

2009-04-28 @ 14:55:52 / Dear Diary / Direktlänk
... varit flitig som attans!

Jag har bla.

* Ringt Duvanders och pratat om tårtan.
* Packat alla paket som ska skickas och skickat dessa.
* Ringt Stoby Måleri och gnällt om duschen.
* Ringt Atelje MB och bokat av, bokat om och beställt... och vet ni?! MIN BRUDKLÄNNING HAR KOMMIT!
* Skickat ut samtliga vinnarmail.
* Lämnat några av inbjudningskorten.

Jag klappar mig själv på axeln och fortsätter med dagens göromål.

Hoppas verkligen att vi hinner blogga mer ikväll för jag har bilder från Malmö att visa ju!

Kommentarer
Lajna

Weeeeeee! Brudklänning är ju nästan det bästa som finns! Hoppas allt gick bra med tårtan, har ni bestämt hur ni ska göra än? Blir det bra?



Vi väntar fortfarande på besked om fallskärmshoppningen här.. tänkte slå en signal men såg hur mycket du hade att göra idag så vi kan ju höras imorgon?! kram kram

2009-04-28 @ 16:06:19
URL: http://lajna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser