Hej då Älskade skor!

2009-04-03 @ 20:52:10 / Fashionista / Direktlänk

Jag är en hamstrare... så enkelt är det och jag har gärna kvar kläder, skor och annat även när de går sönder för jag tycker att det är synd att slänga.

Nu räcker det!!! Allt skräp ska kastas eller göras av med och jag har plockat fram 4 par skor som antingen är sönder eller helt slitna så det är dags att KASTA dom!

Innan det slängs så måste de fotograferas och dokumenteras (känns bättre då).

Jag har alltid haft en vision att vår dotter (när det är dags) kommer att älska att ha alla dessa kläder och skor som hennes mamma har haft när hon var ung (än är jag inte gammal).

För det första... vad händer om vi får en son?
För det andra... hon vill väl köpa nya kläder och inte ha sin mammas gamla avdankade. Även om modet återkommer så är det ju alltid någonting som ändras från hur det var innan så vår dotter får nöja sig med dokumentation och bilder har jag bestämt! Tar mindre plats också för den delen.

Farväl till...



Mina älskade svarta skor som var mycket söta och bekväma och faktiskt inte alls dyra. Dessa är helt utslitna och det är inte lönt att försöka laga dom.



Mina älskade Diesel skor... mycket välanvända som jag har haft som vinterskor i flera år men nu är sulan så snesliten så det känns som om jag går i en lutande backe hela tiden.



Dessa kommer jag att sakna minst eftersom jag inte alls kommer ihåg när jag har köpt dom eller när jag har använt dom så dessa är gone...



Dessa har hängt med sen jag var typ 14 år. Köptes på en klassresa i Stockholm och de är för små och jag tror att de har varit för små hela tiden för dessa är storlek 35 och jag har storlek 37 och har haft det så länge jag kan minnas.
Slitna och faktiskt inte så snygga heller!

Puh... nu är det gjort! Väck med dom.

Jag tror att vissa av er vet vad det innebär att slänga sina älskade ;)

Löv Ya!

Kommentarer
Junior

Hahaha minns alla fina skor men dock inte dom bruna haha dom va hemska -måste hittat dom på loppis eller ngt hjärtat ;)....men jag är stolt över dej du gör ngt som jag inte ens vågar tänka tanken att göra...



pöss

2009-04-04 @ 00:07:25
Lajna

Inte sola ute, sola i det nya solariet! :)

Jag känner mig själv. har jag ingen färg när jag drar till E så kommer jag ligga och pressa och bränna mig.. då är det skönt att komma med lite färg! :)



Puss puss

2009-04-04 @ 11:39:37
URL: http://www.lajna.se/?p=19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser