GratisBio har hittat till Mini och Annika!

2009-04-13 @ 00:49:46 / Sponsrade Inlägg / Direktlänk


Jag har bestämt mig för att jag och Mini ska gå på bio GRATIS!

Alla vet att Gratis är gott och nu ber jag de som kikar in (och ännu inte är medlemmar) att snälla snälla klicka på länken och registrera er GRATIS!

Vi har hört mycket om denna sida och jag har sett på många bloggar att folk faktiskt får både biobiljetter och presentkort, nu ska vi utvärdera hur mycket jobb det är att lyckas samla ihop poäng till en Biobiljett!

Snälla Hjälp! PS: Det tar inte lång tid att registrera sig!

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=154404

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser