Gone Fishing!

2009-04-11 @ 19:10:17 / Dear Diary / Direktlänk
Ok som jag skrev igår så firade vi Kattas födelsedag med att sticka ut och fiska, Mini och jag med våra pappor.



Vi hade en superskön dag på havet även om det var ganska så kallt. Vissa upplevde kylan värre än andra, t.ex. pappa...



Men vi mös som attans och även om det inte blev mycket så blev det 5 fiskar fördelat på:

* 2 stycken Minis pappa
* 1 styck pappa
* 2 stycken Mini, men jag fick hiva upp den ena ;)



OBS: Det är inte Minis finger i munnen på fisken utan det är fiskens tunga (eller vad fiskar nu har i munnen)



        

Såhär blödig blir jag när jag fiskar, men attans va kul det är!





Det var en mysig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser