Detta är så jä**a kul!

2009-04-07 @ 19:46:28 / Dear Diary / Direktlänk
Mini och jag satt och snackade och vi kom fram till att vi tycker det är himla kul att blogga... inte för att vi gör det överdrivet ofta, eller skriver superintressanta inlägg.

Jag tror inte att vi kommer att vinna nobelpriset i litteratur eller bli årets blogg... men vet ni vad?! Det skiter vi i för vi har så kul ändå!

Ok så det är inte Mini som sitter vid datorn och skriver men han är faktiskt mer delaktig än vad man kan tro och allt detta har gjort att jag verkligen vill sätta igång och rensa ut hemma.

Jag har ju bilderna kvar på bloggen eller hur?!

We Love This!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser