Bortskänkes 10) & 11) Ok, lite kultförklarat kanske (känner mig gammal) - BORTA!

2009-04-24 @ 14:18:08 / Fashionista / Direktlänk
Jodå jag har använt sådana magtoppar, det är sant, jag erkänner!

Dessa är dock endast använda någon enstaka gång för jag hade en favorit som jag inte är riktigt redo att göra mig av med ännu så ni får gärna "frossa" i de 2 vita magtoppar som inte längre ska få ta upp plats i min garderob!

Kan vara så att jag köpte dom när vi var på klassresa i 9:an (ca 15 år) så de har ett par år på nacken men de är fina ... eller ja de är hela och rena!




Kommentarer
Jennifer

Kiss Me toppen var snygg!

2010-01-24 @ 18:52:24
URL: http://jenniferbergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser