Absolut Vodka hamnar på tradera...

2009-04-07 @ 15:46:00 / Dear Diary / Direktlänk
Att Mini och jag samlar på Absolut vodka prylar är ingen nyhet. Att det har blivit så satans mycket som vi samlat på oss av och att vi har dubletter av vissa saker och att vårt rum där uppe nästan "svämmar över" kanske inte lika många har koll på.

Efter ett låååångt övervägande så har vi kommit fram till att vi faktiskt kan göra oss av med vissa Absolutprylar. Detta är en del av Annikas "sluta samla på dig saker som du inte ska ha" kampanj och eftersom det finns så himla många Absolut samlare där ute så kan dessa saker glädja någon annan istället för att ligga uppe i vårt rum i en kartong och inte synas.

Jag har förberett en auktion som ska sparkas igång ikväll och den gäller ABSOLUT ljus. Dom är verkligen One Of A Kind och superläckra!!!




Dessa skönheter är inte små!


Håller tummarna!

Kommentarer
Katja

oj! Jag som gillar sånt! synd att jag inte va med när du hade dom ute.

2009-11-20 @ 13:06:22
URL: http://katjaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser